Of bel voor advies: 076 - 541 69 68

Training Hybride Werken met P.O.W.E.R.

Op afstand werken heeft naast de vele voordelen ook een aantal nadelen: online vergaderen, continu achter je beeldscherm, de verbinding missen met je collega’s, je team, je manager en het bedrijf. Wat houdt jouw medewerkers nog bij jouw bedrijf?

Wil je jouw team als een eenheid laten functioneren, ook als er veel thuis wordt gewerkt? Heldere doelen, gezamenlijke verantwoordelijkheid, persoonlijk leiderschap, een gezonde work-life balance en een prettige samenwerking?

Het Hybride Werken programma zorgt dat de leden van jouw teams zich gezien en gehoord voelen, zodat ze in de actiestand gaan, beter met elkaar en jou communiceren en helder hebben waar ze aan werken.

Concreet: de voordelen van hybride werken, zonder de nadelen!

In-company maatwerk

Altijd 100% toegespitst op de wensen, mensen en situatie in jouw bedrijf. Kortom: een training op maat.

Direct praktisch toepasbaar

Geen hoogdravende theorie, maar praktische handvatten, cases en oefeningen, meteen toe te passen.

Follow-up na afloop

Evaluatie en gerichte opvolging na afloop, voor goede borging en extra meetmoment in de praktijk.

Inhoud van de training Hybride Werken met P.O.W.E.R.

Dit programma begint met een nulmeting: de "Team Thermometer". 70 vragen over verschillende onderwerpen halen boven tafel waar je team zichzelf ziet, en waar het graag in verder wil groeien.

De onderwerpen waarop we het team “temperaturen” zijn:

• Purpose - visie, missie, kernwaarden en doelen van het team en de teamleden
  • Own It: eigenaarschap en verantwoordelijkheid - wie doet wat?
  • Working Together: Samenwerken en communicatie
  • Energy: Work- Life balance: lukt het om je telefoon uit te zetten, slaap je goed, hoe zit het met je gezondheid?
  • Results: doet iedereen wat ie moet doen, hoe blijf je productief als je thuis werkt, hoe weet je waar je collega’s aan werken?

Daarnaast staat het onderwerp "Leiderschap" centraal. Een team onderling werkt, maar hoe werkt het met de leider van het team? Dit onderdeel gaat in op waar je zelf als leider nog kunt groeien - volgens je team.

Op basis van de uitkomsten maken we een programma dat op maat is voor jouw team, waarin tevens de vertaling van het "POWER" acroniem op is gebaseerd:

Onderwerpen die aan bod komen:

De volgende onderwerpen komen aan bod en worden ook allemaal direct geoefend.

• Visie en missie- hoe worden deze geleefd binnen het team?
  • Kernwaarden van het team
  • Drijfveren en kernwaarden
  • Wie is waarvoor verantwoordelijk en wie doet wat?
  • Samenwerken als team op een afstand
  • DISC Communicatiestijlen
  • Effectief online vergaderen
  • Privé en werk balans: afspraken over bereikbaarheid
  • Gezonde keuzes maken- microhabits
  • Productiviteit, time management, persoonlijke effectiviteit

Als leider van het team krijg je persoonlijke begeleiding waar nodig. De exacte onderwerpen, inhoud en vorm van de training zullen altijd in overleg worden afgestemd. Iedere training is immers maatwerk en volledig afgestemd op je bedrijf, medewerkers, achtergrond en specifieke voorkeur en wensen. Op deze manier krijg je het beste resultaat.

rabobank

Voor wie is dit programma Hybride Werken met P.O.W.E.R.?

De training is geschikt voor teams die deels thuiswerken en bezig zijn met het vinden van een nieuwe balans.

Deze training wordt verzorgd als incompany training en is interessant voor bedrijven uit de regio Breda, Eindhoven, Rotterdam, Tilburg, Roosendaal, Den Bosch en Utrecht.

Neem voor de mogelijkheden contact met ons op.

Tijdsduur

De tijdsduur van dit programma is afhankelijk van wat er uit de nulmeting komt. Neem je het volledige programma af, dan is er elke 2 maanden een teamdag en in de andere maand een online sessie van twee uur.

Wat als je deze training hebt gevolgd?

Stel je eens voor dat je thuiswerkt en:

• Je weet wat je collega’s aan het doen zijn;
  • Je je verbonden voelt met je collega’s
  • Je je thuis voelt bij je bedrijf
  • Je met plezier aan het werk gaat, waar je ook bent

Jij als manager:

• Hebt een team dat voor elkaar door het vuur gaat
  • Hebt een team dat elkaar durft aan te spreken
  • Kunt gerust de verantwoordelijkheid uit handen geven zodat je meer een faciliterende rol krijgt
  • Hebt veel minder verloop dan je collega managers, omdat jouw medewerkers graag in jouw team en bij jouw organisatie blijven.

Of bel voor advies: 076 - 541 69 68

Wat als je deze training hebt gevolgd?

Stel je eens voor dat je thuiswerkt en:

• Je weet wat je collega’s aan het doen zijn;
  • Je je verbonden voelt met je collega’s
  • Je je thuis voelt bij je bedrijf
  • Je met plezier aan het werk gaat, waar je ook bent

Jij als manager:

• Hebt een team dat voor elkaar door het vuur gaat
  • Hebt een team dat elkaar durft aan te spreken

Ontvang onze digitale brochure

met een overzicht van alle trainingen

* Je gegevens zijn veilig en worden niet gedeeld.